5 Temmuz 2009 Pazar

ÖLÜM


6/12/2007 - ölüm
ölüm ...herkese farklı şeyler hissettirir diyebilirmiyiz?
ölüm ...kimine göre kurtuluş .
ölüm ...kimine göre bir başlangıç.
ölüm ...kimine göre bir son.
ismi ne soğuktur inancı zayıf olan için.hele bu hayatta bu hayata dair yatırımlar yapmaksa tek yaptığı...gelecek olan hesabı ince olan yeri algılamak istemiyorsa tüm duyuları...
"her canlı ölümü mutlaka tadacak" gerçeği bangır bangır bağırırken dünyada.bu gerçeğin sesini duymamak için tıkasakta kulaklarımızı.biliyoruz o sonla bir gün karşılaşacak ve kıyamete kadar bekletilmek için mezarlarımıza alınacağız .
kaçış yok her adım ona doğru atılan bir adım aslında...
-------------------
" kurtar "der bir adam hz süleymana gelip" ne olur beni kurtar "hz süleyman der "nedir derdin"
"bir adam beni takip ediyor canıma kast etmesin den korkuyorum"
"senin için ne yapabilirim " der hz süleyman.adam der "beni çine gönder beni orda bulamaz"
adamı çine gönderir peygamber(kendine verilen özel yeteneklerle) birazdan kapıda bekleyen şahsın korktuğu kişiyi içeri çağırır ve sorar,neden korkuttun adamı ve sen kimsin
"adam ben azrailim onun canını çinde almam emredilmişti onu burada görünce çok şaşırdım ve bu adamın az bir zamanı kaldı bu kadar kısa zamanda çine nasıl gidecek diye düşünüyordum .ama az önce gördümki çinde ve tam emredilen yerde şaşkınlığım geçti ve görevimi ifa ettim"...
--------------
bir sürü haber izleriz her gün,ölümler bizi üzer.ve deriz "yani biraz dikkatli olsaydı"insan sağına soluna bakmazmı ,tedbirini olmaz mı vs...
bahanedir aslında her şey ,tek gerçek vaktin dolmuş olmasıdır.
tedbir nedirki hayatın gerçeği ölümün yanında ...
sadece allaha hesap verirken,rabbim ben gerkeni yaptım diyebilmek ve vicdan sorgusundan alın akıyla çıkabilmektir.
ölüm ...yeni ve sonsuz hayatın ,kapısı...
ölüm... inanan ve inandığı doğruları sonuna kadar yaşayan için cennete kavuşmasının tek yolu.
onlaruyurken

Hiç yorum yok: